torsdag 28 januari 2016

Årsresultat 2015

Bättre sent än aldrig =).

Aktieboom 2015 - +18,14%

SIX30RI  2015 - +2,23%

Well, jag slog index rätt rejält. Planen är att göra detsamma detta året också. För det krävs det lite finess och lite unika analyser. Måste våga följa de bolag jag tror på, efter jag analyserat. Är "sur" över hur jag missade Weightwatchers. Missade också DaVinci Systems. Har skrivit om båda bolagen i bloggen.

Förresten är jag nu 92% färdig läkare. Har en termin kvar nu innan jag tar examen. Behöver börja jobba och tjäna ihop pengar, har studieskulder på runt en halv miljon vilket är mer än vad jag har i förmögenhet.

Här är hur status ser ut idag med skulder mm:



Observera att det inkluderas fram till idag. Jag gillar inte att min nettoskuld är 159000 kr. Jag vet att börsen gått dåligt etc men jag måste tjäna mer pengar helt enkelt. Har i princip tömt mitt sparkonto :/.

Detta inlägg blir kort och jag skall iväg till jobbet nu och vakta en patient så inget händer denne. =). Ha det bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar