onsdag 28 augusti 2013

Rabatt på budgetprogram

Just nu är det 40 timmar kvar (kl 8.30 den 28e på ett Steam-erbjudande där man kan köpa 'You Need A Budget 4' till rabatt för 12,49 Euro (109 kr).

För mig har det här budgetprogrammet fått mig att tänka mer på mina utgifter och inkomster. Sett till hur mycket pengar jag sparat mha det här programmet (mestadels pga man blir mer uppmärksam och tvingas prioritera) så är priset väldigt lågt.

Ifall ni är intresserade så kan ni ladda ner Steam (en spel- och programklient) gratis och därigenom köpa programmet. Om ni samtidigt gillar spel skulle jag ladda ner Team fortress 2 som också är gratis.

Nedan är 'features' med YNAB 4. Tryck för att förstora.



***Detta är inte på något sätt ett sponsrat inlägg utan jag tycker bara produkten är bra och priset likaså. YNAB stödjer svensk valuta i progammet och kan också användas till smartphone. Det finns säkerligen andra bra budgetprogram som jag inte provat och jag kan inte lova detta är bättre. Men det som är grymt är att det inte är nån abonnering utan man betalar endast vid köpet och that's it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar